The Intouchables - Can Dostum Türkçe Dublaj izle 720p

The Intouchables - Can Dostum Full izle
Can Dostum izle

The Intouchables - Can Dostum Film: imdb top 250 listesi 'nde yer alan filmlerden biridir. Film çok güzel dostluk örneği gösteren bir filmdir. Filmin konusu ise şudur : Bir adamın iş ihtiyacı vardır. Bakıcı aranıyor ilanını görür ve iş başvurusuna gider. İşe girer. İşe girdikten sonra adam kendini sevdirmeyi başarır. Gelin gerisini siz izleyin filmin oyuncuları ise şöyle : Omar Sy , François Cluzet , Anne Le Ny , Alba Gaïa Kraghede Bellugi , Clotilde Mollet 'dır. Filmin yönetmeni: Olivier Nakache, Eric Toledano 'dur. Film 2011 Fransa yapımı bir film olmakla birlikte imdb de 8.5lik bir puana sahiptir. yorum atmayı unutmayınız. rekorfilm.com iyi seyirler dileriz. The Intouchables - Can Dostum Türkçe Dublaj online izle, The Intouchables - Can Dostum indirmeden izle, The Intouchables - Can Dostum Türkçe Dublaj full izle, The Intouchables - Can Dostum HD izle





The Intouchables - Can Dostum HD Tek Parça izle:



Yorum Gönder